Case Study Case Study

VI Miedzynarodowe Biennale Malarstwa i Tkaniny Unikatowej Barwy i Faktury Gdynia 2011

Ideal Cafe

HejWesele.pl

Cel: Dotarcie do grupy osób zainteresowanych kulturą i sztuką, zachęcenie do wzięcia udziału w wydarzeniu

Działanie: Utworzyliśmy Fanpage i Wydarzenie na Facebooku. Dodatkowo przygotowaliśmy Landing Page, zachęcający do polubienia strony z mechanizmem polecania znajomym. Fanpage oraz wydarzenie została wsparta kampanią Facebook Ads, którą skierowaliśmy do osób z określonej grupy docelowej (wiek, zainteresowania, wyksztaecenie).

Rezultat: +250 lubiących Likepage, zebranie grupy aktywnych uzytkowników zainteresowanych kulturą i sztuką, rozdanie biletów na wydarzenie.

Cel: Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, dotarcie do potencjalnych klientów formy - głównie małych i średnich firm

Działanie: Utworzyliśmy fanpage zgodny z wizerunkiem firmy, przygotowaliśmy aplikację konkursową sklierowana do pracowników firm

Rezultat: Wzrost zainteresowania ofertą firmy

Cel: Kreowanie wizerunku portalu, komunikacja z osobami zainteresowanymi branżą ślubno-weselną,

Działanie: Utworzyliśmy Fanpage zgodny z wizerunkiem portalu, dodaliśmy widget na portalu zawierający aktualne wpisy na tablicy. Wpisy na tablicy i udzielanie się na stronach tematycznych

Rezultat: Nawiązanie dialogu z użytkownikami zainteresowanymi branżą ślubno-weselną
Infolinia
Strona internetowa www.e-studio.biz.pl używa cookies m.in. w celach: korzystania z witryny, usprawnienia procesu zapamiętywaniu ustawień. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.