e-Marketing e-Marketing

  Elementem niezbędnym do budowania pozycji na rynku elektronicznym, jest opracowanie strategii marketingu internetowego. Punktem wyjścia do opracowania strategii jest analiza micro i makro otoczenia. Strategia określa wpływ otoczenia na działaność firmy oraz poznaznia i zrozumienia potrzeb nabywców. Firma powinna stosować szereg działań marketingowych w celu nawiązaniu i rozwoju kontaktów z klientami. Przed zakupem produktu nabywca powinien być przekonany, że dany produkt w pełni zaspokaja jego potrzeby. Po takiej analizie firma może podjąć decyzje odnośnie celu strategicznego i zaplanować działania startegiczne.

     Możemy wyróżnić kilka etapów określania strategii:
     - Analiza makro i mikrootoczenia tj: analiza rynku, konkurencji, internetu
     - Cel i misja firmy
     - Określenie strategii 4P czyli: produktu, ceny, promocji i dystrybucji
     - Organizacja działań strategicznych
     - Analiza i kontrola

     Aby cel strategiczny został osiągnięty firma powinna w swych działaniach uzwględnić potrzeby klienta i stale monitorować działania na rynku elektronicznym.

Infolinia
Strona internetowa www.e-studio.biz.pl używa cookies m.in. w celach: korzystania z witryny, usprawnienia procesu zapamiętywaniu ustawień. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.